Advertisement

Kampanie i Promocje

  • Mastercard wprowadził promocję dla obecnych i nowych uczestników programu Bezcenne Chwile. Konsumenci, którzy zapłacą kartą za zakupy w sieci, zyskają co najmniej 2 razy więcej punktów niż dotychczas. W ten sposób jeszcze szybciej osiągną założone cele i odbiorą nagrody w programie, który wspiera ich w rozwijaniu życiowych pasji. Promocja trwa do 31 sierpnia 2020 roku. Czytaj więcej »

  • Tegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na szeroką komunikację w mediach, która wystartowała 15 czerwca i potrwa aż do końca lata. Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w mediach społecznościowych. Czytaj więcej »

  • 8 czerwca ruszyła nowa kampania marki Tyskie „Ważne, że znów przechodzimy na Ty”. Idei spotu przyświeca otwarcie na nowo pubów, a towarzyszy mu motyw przewodni piosenki Marka Grechuty. Czytaj więcej »

  • Sieć supermarketów Delikatesy Centrum ogłosiła we wszystkich swoich placówkach serię promocji na długi weekend. Promocją objęte są czteropaki piwa. Ponadto przygotowano specjalną ofertę dla posiadaczy Delikarty, którzy 10 czerwca będą mogli kupić węgiel drzewny lub brykiet za 1 grosz oraz skorzystać z promocji na produkty Knorr. Czytaj więcej »

  • Milko promuje ruch i zdrowy styl życia

    Środa, 10 czerwca 2020

    Z początkiem czerwca, pod hasłem „Ruszaj z Milko”, wystartowała nowa letnia kampania reklamowa kefiru, maślanki i jogurtów Milko, marki należącej do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Już od wielu lat Milko zachęca Polaków do zdrowego stylu życia, edukuje i towarzyszy podczas różnych form aktywności. W tegorocznej komunikacji marka wskazuje na różne, często... Czytaj więcej »

  • Koral Dance Show

    Poniedziałek, 08 czerwca 2020

    W tym roku z racji szeroko zakrojonej kampanii reklamowej Koral pojawi się zarówno w telewizji, radiu i na billboardach, jak również w prasie branżowej. Z uwagi na bardzo pochlebne opinie oraz rewelacyjny odbiór kampanii reklamowych, Koral kontynuuje w tym sezonie współpracę z ambasadorami marki Bracia Koral – Arturem Żmijewskim oraz Damianem Kordasem. Dla konsumentów i wszystkich... Czytaj więcej »

  • Kampania nowej Delmy

    Poniedziałek, 08 czerwca 2020

    Delma Maślany smak 80% tłuszczu to ulepszona wersja doskonale znanego polskim konsumentom produktu. Dostępna w dwóch wygodnych w użytkowaniu opakowaniach – w kubku 500 g oraz w kostce 250 g, Delma Maślany smak 80% tłuszczu sprawdzi się doskonale zarówno do smarowania, jak i gotowania czy smażenia dań. W nawiązaniu do uniwersalności produktu oraz jego charakterystycznego,... Czytaj więcej »

  • Mlekovita na ekranach

    Poniedziałek, 08 czerwca 2020

    W czerwcu Mlekovita kontynuuje ogólnopolską kampanię telewizyjną, która w największych stacjach telewizyjnych promować będzie masło Polskie, mleko Wypasione, śmietanę Polską 18%, śmietankę Wypasioną 30% oraz napój Super Body Active o wysokiej zawartości białka. Mlekovita widoczna będzie przy najpopularniejszych produkcjach telewizyjnych w największych polskich stacjach.... Czytaj więcej »

  • Kubuś – znaczy bezpieczny!

    Wtorek, 02 czerwca 2020

    W kampanii przedstawiającej portfolio marki, Kubuś skupia się na bezpieczeństwie, bo Kubuś, znaczy bezpieczny: bez barwników, bez konserwantów i bez syropu glukozowo-fruktozowego. To właśnie bezpieczeństwo produktów sprawia, że ufają im rodzice i uwielbiają je dzieci. Czytaj więcej »

  • Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

    Poniedziałek, 01 czerwca 2020

    W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Kotlin przypomina, jak odpowiedzialnie przygotować posiłki. Bohater kampanii marki w social mediach – Piotr Cyrwus, w pierwszym z serii spotów przypomina, że przed grillowaniem należy dokładnie umyć ręce. To kontynuacja komunikacji „Kotlin. Zmienia jedzenie na dobre”. Czytaj więcej »

  • Hochland rozpoczął kampanię reklamową TO JEST PYSZNE #WDOMU. Na jej potrzeby przygotowano emocjonalny spot, prezentujący sceny z domów wielu Polaków. Film w optymistyczny sposób opowiada, że mimo trudnej sytuacji „razem możemy sprawić, że każdy dzień będzie piękny”. Czytaj więcej »

  • OSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową promującą nowe serki homogenizowane w kanałach digital & social media. Działania reklamowe towarzyszą komunikacji ATL w telewizji. Kampania potrwa do końca czerwca. Czytaj więcej »

  • Hochland rozpoczyna nową kampanię digitalową. Jej głównym przesłaniem jest podkreślenie wyróżników związanych z obecnością firmy w Polsce – produkcja w dwóch krajowych zakładach, szczególna dbałość o zachowanie standardów bezpieczeństwa, współpraca z ponad 500 rodzinnymi gospodarstwami. Wszystkie one składają się na wysoką jakość i pyszny smak serów Hochland,... Czytaj więcej »

  • 18 maja wystartowała kampania telewizyjna wody niegazowanej Żywiec Zdrój pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. W spocie reklamowym marka przenosi nas w nietknięte krajobrazy żywieckiej natury – miejsce pochodzenia produktu, któremu zawdzięcza swoje unikalne cechy. Kampania towarzyszy relaunchowi klasycznej wody niegazowanej Żywiec Zdrój – w tym roku marka zmieniła logo,... Czytaj więcej »

  • Chwile w kolorach Fantasia

    Piątek, 15 maja 2020

    Pierwsze wiosenno - letnie promienie słońca, są zwiastunem nadchodzącego ciepła, za którym w zimie tak bardzo tęsknimy. Więcej słońca odsłania coraz to piękniejsze kolory otaczającej Nas przestrzeni. Wszystko nabiera wyjątkowych barw, dzięki czemu jesteśmy w stanie pozytywnie patrzeć w przyszłość. Nowa kampania marki Fantasia „Chwile w kolorach Fantasia” udowadnia, że... Czytaj więcej »

  • Nowa promocja Energizer i Tidal

    Wtorek, 12 maja 2020

    Latem 2020 firma Energizer przygotowała dla konsumentów akcję z nagrodą wysokiej jakości. Mechanizm jest prosty: należy kupić dowolny produkt Energizer, zarejestrować zakup na stronie internetowej kampanii, a w zamian otrzyma się prezent - 2 kody dla 2 osób, aktywne przez 60 dni każdy, upoważniające do korzystania z platformy Tidal w wersji premium. Platforma ta oferuje ponad 60... Czytaj więcej »

  • OSM Piątnica rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową dedykowaną nowości w ofercie marki – serkom homogenizowanym. Celem komunikacji jest przedstawienie konsumentom nowego produktu oraz podkreślenie, że jest to idealna propozycja, gdy ma się ochotę na coś pysznego i pożywnego. Spoty promujące serki homogenizowane z Piątnicy pojawią się w telewizji oraz na kanałach VOD.... Czytaj więcej »

  • Marka Somersby w swoim nowym spocie przedstawia bezalkoholową nowość - Somersby Wild Berries 0,0%. Reklama emitowana będzie od maja w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Czytaj więcej »

  • Somersby Sparkling Rosé to tegoroczna nowość, która weszła na rynek w marcu br. Jest to idealna propozycja na letnie dni i wieczory. Podane w kieliszku mocno schłodzone Somersby Sparkling Rosé, inspirowane różowym winem, zadowoli wielbicieli piw smakowych. Ma jasny kolor, lekki, orzeźwiający smak i delikatne bąbelki. Czytaj więcej »

  • Bezpieczna rozrywka online z Kubusiem

    Poniedziałek, 27 kwietnia 2020

    Bo to nie wszystko jedno, co robi w sieci Twoje dziecko! Kubuś o tym wie i w czasie, gdy należy pozostać w domu, proponuje rodzicom dedykowane najmłodszym aktywności, które oprócz tego, że angażują dziecko, to uczą poprzez zabawę. Czytaj więcej »

  • Tyskie udowadnia, że przechodzenie na TY jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa. Marka, we współpracy z Wojciechem Mannem, zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami w celu dodania otuchy innym i pokazania, że nie jesteśmy w tej sytuacji sami. Nadesłane materiały posłużyły do stworzenia inspirującego filmu, który dowodzi, że mimo przeciwności... Czytaj więcej »

  • JNT Group, jedna z największych firm branży winiarskiej w Polsce, wchodzi na rynek z nowymi projektami na sezon wiosenno-letni. Obecnie spółka wprowadza innowacyjną linię produktów Monte Santi ICE, których ambasadorką została Weronika Książkiewicz, aktorka od lat zachwycająca rzesze fanów i inspirująca kobiety z różnych pokoleń. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Czytaj więcej »

  • Każdy wie, że słodkie łączy… lecz dopiero Diamant powiedział to głośno! SŁODKIE - bo słodki jest cukier, a ŁĄCZY - bo łączy wszystkie relacje w naszym życiu. Ich połączenie budzi pozytywne skojarzenie i ma spory ładunek dobrych emocji. To właśnie dlatego stało się ono osią i nazwą nowej strategii komunikacji, która od grudnia 2019 ociepla wizerunek marki Diamant. Za... Czytaj więcej »

  • Rusza nowa kampania reklamowa polskiej firmy Roleski, producenta sosów, musztard, ketchupów, majonezów czy dressingów. Marka reklamuje się hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe. Czytaj więcej »

  • Tradycyjnie w Wielka Sobotę marka Koral wyemitowała tegoroczny spot reklamowy, w którym zabiera widzów do tętniącego słońcem, radością i tańcem, wakacyjnego klimatu. Koral w obliczu epidemii koronawirusa działa zgodnie ze wspólną inicjatywą społeczną #zostańwdomu, zachęcając młodych ludzi w social mediach do pozostania w domu. Jednocześnie w komunikacji ATL przesyła... Czytaj więcej »

  • Fantastyczna, a zarazem bezpieczna impreza z przyjaciółmi w czasach narodowej kwarantanny? Tak! To możliwe, jeśli każdy, pozostając w swoim domu, połączy się ze znajomymi przez Internet, by wspólnie bawić się na kapitalnej domówce pod banderą Captain Jack. Piracka marka piwa o smaku rumu promuje hasło #zostańwdomu specjalnym spotem reklamowym, a dodatkowo organizuje ONLINE-ówki... Czytaj więcej »

  • Jak postawić kumplowi piwo nie wychodząc w domu? Warka rusza właśnie z nową aktywacją konsumencką – „Postaw Warkę”, w ramach której zachęca do tego, by zostać w domu i wysłać zapas piwa wybranej przez siebie osobie. Codziennie do wygrania jest 100 zestawów piw Warka Jasne Pełne. Akcję, która potrwa do 17 maja, wspiera spot telewizyjny i działania w internecie. Czytaj więcej »

  • Marka Spichlerz Rusiecki, wieloletni lider kategorii konserw mięsnych w słojach rozpoczyna intensywną kampanię reklamową pod hasłem „Do spiżarni i na stół” zachęcając jednocześnie do przyłączenia się do społecznej akcji #Zostańwdomu. Czytaj więcej »

więcej artykułów